دفتر تحقیقات، خدمات پژوهشی و فناوری

1

مدیر کل

3

مسوول دفتر

 

 

2

معاون

4

متصدی امور دفتری و بایگانی

 

 

گروه پژوهش های کاربردی و خدمات پژوهشی

1

رئیس

6

کارشناس

 

 

2

کارشناس مسوول

7

کارشناس

 

 

3

کارشناس

 

 

 

 

4

کارشناس

 

 

 

 

5

کارشناس

 

 

 

 

گروه نشریات

1

رئیس

3

کارشناس

5

کارشناس

2

کارشناس مسوول

4

کارشناس

6

کمک کارشناس

گروه فناوری اطلاعات پژوهشی

1

رئیس

3

کارشناس

6

کاردان

2

کارشناس مسوول

4

کارشناس

 

 

3

کارشناس

5

کارشناس

 

 

1- گروه پژوهش های کاربردی و خدمات پژوهشی

  • - بررسی و نظارت برعملکرد فعالیت پژوهشی استان ها از سامانه گلستان
  • - بررسی واعلام نظردرخصوص بازنگری بخشنامه ها و دستورالعمل ها
  • - بررسی طرج های پژوهشی اعضای هیات رئیسه و روسای استان ها
  • - بررسی و ارسال طرح های صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران ریاست جمهوری
  • - بررسی ونظارت بر شرکت اعضای علمی در همایش های بین المللی و داخلی
  • - بررسی و تدوین شیوه نامه پاداش مقالات
  • - تهیه صورتجلسات شورای پژوهشی و هماهنگی های لازم
  • - نظارت ومدیریت سامانه گلستان پژوهشی جهت ثبت و بارگزاری کلیه آثار پژوهشی اعضای علمی در قالب پژوهانه
  • - بررسی طرح های پسا دکتری
  • - بررسی طرح های پژوهش محور
  • - تشکیل کمیته اخلاق در پژوهش
  • - بررسی شکایات اعضای علمی و دانشجویان درخصوص سرقت علمی و تشکیل جلسات برای بررسی
  • - تایید آئین نامه اخلاق زیستی
  • - بررسی و تخصیص کد اخلاقی برای اجرای طرح و پایان نامه که به نحوی با انسان و حیوان باشد
  • - کسب مجوز از وزارت بهداشت برای ارائه کد اخلاقی
  • - بررسی کتاب های فرادرسی در قالب آئین نامه کتاب فرادرسی
  • - بررسی وارائه عملکرد فعالیت پژوهشی سالانه در قالب سامانه سمات وزارت عتف
  • - بررسی و ارائه آمار جهت رتبه بندی دانشگاه در پایگاه استنادی جهان اسلام ISC

2- گروه نشریات

  • - نظارت بر انتشار 52 نشریۀ علمی دانشگاه به فارسی و انگلیسی.
  • - پیگیری امور 20 نشریه علمی – پژوهشی دانشگاه.
  • - پیگیری امور و مکاتبات مربوط به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.
  • - پیگیری امور و مکاتبات مربوط به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.
  • - انجام امور و مکاتبات مربوط به پایگاه ISC و مرکز منطقه­ای فناوری و اطلاع­رسانی شیراز.
  • - انجام امور مربوط به نمایه­سازی داخلی نشریات در پایگاه­های معتبر داخلی.
  • - انجام امور مربوط به نمایه­سازی نشریات در پایگاه­های معتبر بین­المللی.
  • - برگزاری کارگاه­ها و هم­اندیشی­های مربوط به ارتقاء پیشرفت نشریات.
  • - تدوین و بازنگری آیین­نامه­های مربوط به نشریات علمی.
  • نظارت بر روند سامانه الکترونیکی نشریات

3- گروه فناوری اطلاعات پژوهشی

  • - بررسی فرصت مطالعاتی اعضای علمی
  • - بررسی وتخصیص ip به اعضای علمی و دانشجویان در قالب پایگاه های اطلاعتی گیگالیب
  • - بررسی درخواست برگزاری همایش های ملی و بین المللی
  • - بررسی درخواست تاسیس پژوهشکده
  • - بررسی درخواست برگزاری کارگاه های آموزشی و پژوهشی
  • - بررسی حمایت مادی ، معنوی وعلمی از برگزاری همایش مشترک با سایر دانشگاه ها و موسسات
  • - بررسی تفاهم نامه جهت همکاری با دانشگاه از سایر موسسات و نهادها

6.1.15.0
گروه دورانV6.1.15.0