كوچك يا بزرگ كردن بخش :.متون عمومي
1399/4/29 یکشنبه

دکتر محمد حمیدی                                  Dr.mohamad Hamidi  

                                                                                                          دریافت فایل C.V

*مرتبه علمی: دانشيار دانشگاه پیام نور

*رشته: ریاضی -  جبر و ابر جبر هاي فازي و منطقي 

*زندگینامه:

 روز  30ماه اردیبهشت  سال 1358 در روستای ویدوجا از شهرستان کاشان در استان اصفهان به دنیا آمد، درسال1377با اخذ دیپلم ریاضی وارد دانشگاه شد. پس از گذراندن دوره لیسانس در رشته ریاضی محض از دانشگاه کاشان مقطع کارشناسی ارشد را در رشته ریاضی گرایش جبر از دانشگاه صنعتی اصغهان اخذ کرد. او دکترای تخصصی خود را در رشته ریاضی گرایش جبر وابرجبرهای منطقی و فازی از تحصیلات تکمیلی مرکز دکتری دانشگاه پیام نور  با رتبه برتر اخذ نمود. ازسال 1385 به عضویت علمی دانشگاه پیام نور مرکز کاشان درآمد. ایشان از سال 1385 تا کنون در سمت های اجرایی, فرهنگی و آموزشی  فعالیتهای ویژه داشته و دارند. در رده اجرایی مسولیت های ریاست دانشگاههای پیام نور کاشان, نطنز, برزک و قمصر را داشته و دارند و  جز فعالان فرهنگی  بخصوص در زمینه همکاری و جذب خیرین دانشگاه  و ایده های درآمدزایی برای دانشگاه  هستند. در زمینه پژوهشی از سال 1394 تا کنون دارای 30 مقاله علمی پژوهشی, ISI و JCR  با ضرایب تاثیر نسبتا بالای دارند و در بیش از 20 کنفرانس داخلی شرکت و سخنرانی داشته اند, بعلاوه عضو  هیات تحریریه مجلات ISI و داور چند مجله JCR هستند. در زمینه تحقیقاتی دارای یک جلد کتاب چاپ شده در دانشگاه پیام نور, یک جلد کتاب در حال چاپ در دانشگاه پیام نور, دو طرح پژوهشی انجام شده  و یک طرح پژوهشی در دست انجام دارد. ایشان مدرس مرکز دکتری, استاد راهنما و مشاور دانشجویان رشته ریاضی گرایش جبر و ابرجبرهای فازی و منطقی هستند.

*ديدگاه ها:

1- در زمینه علمی و پژوهشی, ریاضیات باید از حالت محض خارج شود و به تحقیقات در حالت بین رشته ای و کابردی به سمت   بهینه سازی  ارتفای صنعت برود.
2- در زمینه اجرایی دانشگاه باید به سمت و سوی اشتغالزای, کارآفرینی, درآمد زایی پایدار, پرورش استعداد دانشجویان  و بهره برداری از فرصتهای ممکن برود.


*آثار کليدي:

1- کتاب نظریه مجموعه های فازی 

بيشتر