1397/12/25 شنبه

 

       دکتر علی قربانی                                             Dr.Ali Ghorbani 
                                                                                                               دریافت فایل C.V

*مرتبه علمی: استادیاردانشگاه پیام نور
*رشته: مدیریت بازرگانی

*زندگینامه:

 دکتر علي قرباني عضو هیئت علمی گروه مديريت بازرگاني دانشگاه پيام نور مي باشد. قرباني بيش از 50 مقاله در مجلات و كنفرانس‌هاي بين المللي و داخلي در زمينه هاي بازاریابی، بازرگانی، تجارت الکترونیک، تحقیق در شبکه های اجتماعی و مدیریت دولتی به چاپ رسانده و همچنين 3 عنوان کتاب به زبان انگليسي و 6 کتاب فارسی از وي منتشر شده است. ايشان در سال 1385 توانست رتبه اول كنكور كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي در رشته مديريت بازرگاني را به خود اختصاص دهد و در سال 1384 نفر سوم ششمين جشنواره علمي دانشجويان دانشگاههاي سراسر كشور در رشته مديريت بازرگاني شود. قرباني هم اكنون در 2 مجله بين المللي و یک مجله علمی-پژوهشی داخلی بعنوان مدیر داخلی، دستيار سردبير و عضو هيئت تحريريه مشغول فعاليت است. وي تاكنون در بيش از 10 كتاب، كنفرانس، و شماره ويژه‌ي مجله به عنوان عضو كميته علمی ايفاي نقش كرده است. قربانی سابقه اجرائی مدیرکل آموزش های آزاد و چند رسانه ‌ای دانشگاه پیام نور کشور و ریاست دانشگاه پیام نور مرکز بناب را در کارنامه دارد. ايشان هم اكنون با چندين سازمان و نهاد دولتي در سطح عالي بصورت پروژه‌اي در حال همكاري ست و همچنين در دوره هاي آموزشي مديريت و تجزيه و تحليل سيستمها، امور بازاريابي، و پياده سازي تجارت الكترونيك به نهادهای مختلف مشاوره مي دهد. دکتر قربانی که یکی از مفهوم پردازان و نظریه پردازان معتبر در رشته بازاریابی و مدیریت به شمار می آید.

*دیدگاه ها:

 نظریه ها و مفاهیم ارائه شده:

1-نظریه هارمونی انگیزه ها 2- نظریه کنش پس اندازی 3- نظریه حد باکفایتی 4- نظریه چهره شناسی برند 5- نظریه بازاریابی پکیجی 6- نظریه بازاریابی مبالغه ای 7- مفهوم مدیریت بر مبنای رویداد 8- مفهوم مدیریت ویترینی 9- مفهوم مدیریت میان مایه 10- مفهوم مدیریت رباتیک 11- مفهوم قانون بالن 12- مفهوم حصار شیشه ای مدیریت 13- مفهوم دام ثناگویی 14- مفهوم کوتوله پروری 15- مفهوم استراتژی زمین سوخته 16- اصل مدیریتی اغماض 17- اصل کودک/موبایل 18- مفهوم تاکتیک دانه پاشی 19- مفهوم دلزدگی از برند 20- مفهوم تبلیغات ایهامی 21-مفهوم استراتژی زیان هراسی

*آثارکلیدی:

- طراحی و مدیریت کسب و کار الکترونیکی، نشر مرجع دانش(1396)

-بازاریابی بین الملل و صادرات، انتشارات فروزش(1396)

-قوانین و مسائل حقوقی تجارت و بازاریابی الکترونیکی، شبکه دانش افزایی مدام(1396)

-بازاریابی کابردی 1، نشر پارلاق قلم(1396)

-مبانی و اصول بازاریابی، انتشارات دایره دانش(1394)

-دولت الكترونيك: مفاهيم، نظريه ها و كاربردها(1392)

- تهیه و تدوین بودجه (ترجمه) (1391)

  • Takhar, A., Ghorbani, A., (2015). Market Research Methodologies: Multi-Method and Qualitative Approaches, IGI Global Publication, USA.
  • Ghorbani, A., (2013). Marketing in the Cyber Era: Strategies and Emerging Trends (Edited Book). Business Science Reference (An Imprint of IGI Global), USA.
  • Ghorbani, A., Sarlak, M.A., (2011). Barriers of E-commerce Acceptance in Export: Co-structure, Content and Context Categories, Academic Lambert Publishing (LAP), Germany (In English).